Усетът за мода се гради още от ранна детска възраст. Открийте непреходния стил в дизайните на DKNY! Автентични, уверени, модерни - това е духът на Ню Йорк.
Известна като “първата дама на американската мода” или “кралицата на Седмо авеню”, Дона Каран остава едно от най-емблематичните имена в съвременната мода. Родената през 1948 година в Ню Йорк дизайнерка, произлиза от семейство, което винаги е било тясно свързано с модните среди. С майка модел и баща шивач, Дона Каран е закърмена с усещането за стил. След като завършва Hewlett High School - училище по дизайн в Ню Йорк, тя започва да учи в частния колеж Parsons, който в последствие напуска преди да завърши, за да започне работа като асистент-дизайнер при Ан Клайн в края на 60-те години на миналия век.
След смъртта на Ан Клайн през 1974 година, Каран става главен дизайнер на модната къща, заедно с бившия си съученик и приятел Луис Дел'Олио. През 1977 г. Нейният талант е оценен от критиците и тя печели първата си голяма награда в света на модата - Coty American Fashion Critics’ Award. През 1984 г. Каран напуска Ан Клайн и заедно с тогавашния си съпруг Стефан Вайс и Takihyo Corporation започва своя собствена марка Donna Karan New York, насочена към младите, модерни хора.
През 1988 г. Каран, разширява своя бранд като създава по-евтина линия дрехи за по-млади жени, наречена DKNY. Две години по-късно се появява и колекцията DKNY Jeans, изцяло вдъхновена от денима. Линията за мъже DKNY Men излиза през 1992 г., последвана от DKNY Active (спортно облекло), DNKY Underwear (бельо) и DKNY Pure (парфюми). Зад успехът на бранда своят безпрецедентният талант на дизайнера, както и множеството колаборации с едни от най-известните модели в света като Кара Делевин (Cara Delevingne) и Кендъл Дженър (Kendall Jenner), които често красят модните подиуми, гордо носещи марката.
Изтънчеността и комфортът са част от ДНК-то на DKNY. Вдъхновена от шума и суетата на Ню Йорк, всяка колекция носи ърбън, бунтарски дух, който същевременно има и класически елементи, които може да се съчетаят за всяка ситуация. В детската колекция също може да се усети влиянието на “Голямата ябълка” с голямо отличаващо се лого в дизайните, напомнящи за мащабите на мегаполиса, динамични силуети в унисон със забързания живот, както и завладяващи принтове и шрифтове, олицетворение на разнообразието на култури.
Със своя универсален гардероб, отличаващ се с съвременни линии, ярки цветни акценти и изискан комфорт, дизайнерката отговаря на множеството лица на днешните активни и заети жени. Същите принципи следва и в детските колекции на бранда DKNY Kids и DKNY Juniors. Чрез идеята за “7-те лесни стъпки”, които правят DNKY световно известни, Дона Каран създава отделните модели от колекциите си, така че да се съчетават много добре с всички останали, създавайки много различни визии.
Марката предлага практична, лесна за носене мода за момчета и момичета на възраст от 4 до 16 г. - тениски, суичери, спортни рокли, поли, клинове, къси панталони, блузи, топове, бански, суичери, жилетки, къси панталони, спортни долнища, комплекти. Важно място в детските колекции имат аксесоарите и обувките като раници, чанти, чорапи, шапки, чехли, сандали, маратонки и други, които може да се използват за акценти в облеклото. Основни цветове са черно и бяло, присъстват и ярки, предизвикващи цветове като лилаво, лайм, синьо, оранжево и каки.
Силно застъпена е и тенденцията Mini Me (съчетаващо или еднакво облекло, обикновено при майка и дъщеря), инспириран от собствената дъщеря на Дона Карън, която постоянно крадяла тоалетите на майка си.
Премиум бранд, предлагащ висококачествени дрехи и органични материали, с които всеки динамичен и свободен млад човек може да се почувства наистина себе си.